marți, octombrie 2

desenând africa

uite
aici e un sân desprins de pe scoarţă
s-a umplut de muşchi fiindcă nordul e umed dar acum
acum e secetă
muşchiul s-a uscat
în palme se-adună nisipul revărsat peste coapse
pe buze e-o oază uscată desprinsă de pieliţe
de unde se-aude un oftat întârziat
apă apă n-avem apă în congelator

//pe lângă tine trec norii
pe lângă mine trece ploaia
soarele e peste tot
ne ofilim
suntem ţepoşi ca nişte cactuşi//

hei
ai uitat să te razi când ţi-am zis că nu-mi place barba ta
vreau să fii copil să fim amândoi copii ca să nu mă simt copil
singură
stau sub cearşaf şi îţi scriu asta pe omoplaţi
sper să ţii minte
în timp ce tu încă dormi te gâdilă pixul dar nu te mişti
ca să nu-mi strici caligrafia

aş vrea să ştiu
ce visezi
când eu
sunt goală
şi
am nisip sub piele
şi
îţi scriu pe spate că
aş vrea să ştiu
ce visezi
când eu...

Niciun comentariu: