miercuri, august 28

fugi/aleargă/du-te-vino

Amor Burakova

motto: "acum ştii că sunt ciudată; îmi pun mâna la ochi, ai 30 de secunde să fugi."

în faţă mi-e marea ţipând în ecoul asfinţitului
ca un lup ce-şi aşterne labele din dos pe stânci
şi aşteaptă cerul să-şi agaţe o monedă de nor
am întors spatele unui câmp de maci
unui vânt unei arşiţe
unei promisiuni

într-un fel
mi-am umbrit intrarea în valuri
cu propriul trunchi înăsprit de călătorii
apele n-au mai vrut să se clintească sub ochii mei

//
în faţă-mi sunt eu şi-ncerc să ating conturul palid
contrastul e palid lumina scrie cercuri prin nisip
dispar ca praful de cretă
ca o eşarfă părăsită de gâtul ei de lebădă
ca o amintire pierdută prin cutie

într-un fel
eu am plecat din calea mea trecând prin gări de ceaţă
în care trenurile erau prea matinale
ca să prind un vagon fără să fug

şi de ce să fug
dacă am toate ceasurile în buzunar?


Un comentariu:

Doina spunea...

Am citit, am recitit,am inteles ceva ce mi se parea a fi prea fara cusur. Am revenit la fiecare cuvant si fiecare mi-a facut placere. Foarte bun!