joi, februarie 6

eu locuiesc într-un borcan

şi casa mea e-o cabană ninsă de lumină şi
mă feresc de ploaie la umbra marelui bătrân
capac
zgâriat în coastă de crengile copacilor crăpători
de ziduri care îmbătrânesc şi ei, la rândul lor
ca noi toţi de altfel
şi-şi aruncă ramurile în toate părţile
gesticulând bezmetic spre cerul pe care nu-l văd
că se sufocă aici şi se-aburesc geamurile,
că gerul a aterizat acum de nicăieri şi mă pregătesc să fac focul
că o să învârt toporul deasupra capului şi în inima cui va cădea
pe-acela îl voi decapita primul
Jar Full of Memories - David Litchfield



dar
uite, îţi spun un secret
în fiecare noapte încercuiesc pereţii borcanului cu scotch
pentru că mi-e frică să nu crape de-atâta povară
mă leg la ochi cu iluzia cum că aş putea trăi mereu aşa
înconjurată de scotch şi copaci înalţi ca la ecuator şi ciripit
cu o sobă şi un pulover şi o cană când se deschide capacul
deşi ştiu
ştiu că într-o zi
va veni o zi

Niciun comentariu: