joi, august 28

am văzut multe undeva-uri în tine


du-mă între coaste şi-mi voi face un leagăn printre ele
când îmi iau avânt o să-ţi zdruncin sternul
/asta se cheamă tăierea respiraţiei/

du-mă pe retină şi o să cad într-un puţ spre alt univers
şi chiar dacă mă pierd în întuneric tot va fi mai cald
/asta se cheamă hipotermie/

du-mă pe umăr dar n-o să fiu niciodată icoana care
să-ţi dea aripile sfinţilor când vrei să zbori
/asta se cheamă schizofrenie/

du-mă în lobul temporal şi îi voi şopti poveşti
iar tu vei vedea în mine monstrul pe care ţi l-ai dorit
/asta se cheamă halucinaţie/

du-mă undeva unde n-am fost de când eram mică
pe tine te cunosc prea bine
eşti ca un măr* la început de septembrie

du-mă la biserică,
n-am trecut de mult timp pe-acolo


_____________________________________
*necopt, 

de fapt, am văzut în tine atât de multe undeva-uri că nu vreau decât să stau acasă

Niciun comentariu: