marți, noiembrie 11

tripletă aniversară



alegeţi dacă doriţi să continuaţi sau rupeţi-vă o coastă încercând să spargeţi uşa



// 16
mi-aş fi dorit să mă întrebe cineva şi pe mine înainte să taie nucul din spatele curţii
pentru a-l transforma în uşă de dormitor trântit în mijlocul inimii, până la urmă tot ce
ai făcut tu aici a fost să tai un copac pentru a schingiui un suflet şi atât;

// 17
am învăţat că ziarul e livrat mereu la oră fixă, chiar dacă afară e înnorat şi stă să plouă
până la urmă cu toţii avem nevoie de bani de covrigi cu toţii luăm autobuzul când ne
dor picioarele cu toţii avem nevoie de un şnur de care să ne tragem clopotul atunci
va fi cazul;

// 18
e o staţie la care aş vrea să mă opresc ca să şterg norii lipiţi de scaunul de plastic
deşi aş vrea să alerg după timpul care s-a urcat înaintea mea în tren şi mi-a luat locul
înjur scurt, momentan trebuie să-l aştept pe următorul.
Guy Bourdin

___________________________________________
Notă:
trebuia să mulţumesc cumva acestor ultimi trei ani şi persoanelor care i-au marcat, chiar dacă a trebuit s-o fac scurt.
nu-mi pare rău că am pierdut trenul; în realitate, nu consider că am pierdut vreunul, ba dimpotrivă, l-am luat pe cel bun; nu ştiu dacă merge spre mare sau munte, spre Berlin sau Moscova, dar nici nu vreau să aflu momentan. vreau doar să mă bucur că am urcat fix când credeam că o să dorm în gară.
ah, şi trebuia să fac asta şi pentru mine.
sunt mândră de mine, ce dumnezeu.


Niciun comentariu: