duminică, octombrie 12

a fi sau a nu fi mincinos;

ceea ce probabil nu ştiai despre mine e că
din când în când rup din realitate ca să fac un avion şi
înainte să-l arunc
îi dau foc;
Judith Geher

de obicei îmi cauterizez rănile
arzând(u-le) deasupra tuturor
până rămâne din mine
numai vântul;

trei zile pe săptămână aterizez în pat
fără să-mi dau seama unde
mi-am lăsat ultima oară ochii
înainte să plec de acasă;

într-o duminică oarecare reuşesc
să dorm până la prânz
dar mi se face iarăşi somn
când mă lovesc norii;

o dată la câteva luni
mi-amintesc cum eram când nu eram aşa
există părţi bune şi părţi rele
încerc să arunc un titirez undeva în centrul lor;

la câţiva ani
primesc un e-mail de la o adelina din trecut
pe care o cunosc prea puţin;

ceea ce probabil nu ştiai despre mine e că
mint prea rar ca să mă obişnuiesc să nu-ţi spun adevărul tocmai acum

2 comentarii:

Anonim spunea...

place partea cu avionul

alexander spunea...

un fel de stare de a fi, aruncata ca un titirez in cititor. frumos