miercuri, octombrie 8

moartea complementarului


femeia ce-mi fusese iubită prietenă mamă
de-a lungul nopţilor în care numai norii ştergeau praful de pe tavanul dormitorului
îşi cususe pielea de cearşaful apretat fără să-şi plângă sângele vărsat
am strigat-o în gând de câteva ori
în şoaptă
                                   şi-apoi am început să mă rog
/mai dă-i doamne zile deasupra pământului câte mi-oi da mie sub el/
                                   şi-apoi am început să plâng
/să curgă flori de mac prin venele tale cum plouă în tamisa/
                                   şi-apoi am început să ţip
/cum poţi să atârni un om de un cuţit pe care nu i-l pui la gât/
                                   şi-apoi am început să sugrum secundele
/aş fi vrut să rup aripile timpului ca să ţi le lipeşti de spate şi să devii nemuritoare în locul meu/
                                   şi-apoi am început să mor
/ar trebui să existe o groapă sub duşumea pentru fiecare cuvânt nespus/
                                   şi-apoi m-am întors pe cealaltă parte a patului
unde am găsit-o aşteptându-mă

_____________________________________
atunci
îşi deschise toracele în faţa mea
lăsând să curgă saci de polen şi miere
"vino şi culege din mine
tot ce nu vei găsi în tine niciodată"

Matsuyama's Divine Love - Ken Wong

Niciun comentariu: