miercuri, martie 23

cum e când nu eşti




adică atunci când dimineţile cerşesc pe la ferestre cu jaluzelele trase, noaptea n-a fugit încă
sau atunci când fiecare centimetru din pielea mea îşi caută analogul în pielea ta
şi mai ales atunci când îmi zâmbeşti dintr-o amintire îndepărtată

/atunci/

nu vine niciodată dimineaţa pentru că noaptea mi-a pus zăbrele capului
cearşaful mă ţese între cute cum se strâng florile de piersic
zilele construiesc noi depărtări când trec pe lângă mine

/atunci/

primul cuvânt care mi se lipeşte de limbă e ceaţa
ar putea fi noaptea mea favorită dacă n-ai fi tu iar dacă n-ai fi tu
mi-aş agăţa fericirea de gard şi poate luna îi va şterge întunericul până ar veni
zorii mi-ar împăienjeni genele cu nori de ploaie
aş avea propria cascadă în claviculă o lume goală de ascuns sub pat într-o
sticlă cu toate celelalte vieţi pe care ar trebui să le trăiesc
dacă n-ai fi

iar dacă n-ai fi

Jeannie Phan

Niciun comentariu: