sâmbătă, martie 19

despre tine despre mine despre noi

motto: 
"I'm gonna ask you to look away
I love my hands but it hurts to pray"



I. tu
ai scos cerul din vechii lui pantofi & l-ai trimis în pădure la cules de ploi
când s-a întors cu scufiţa roşie pe umăr venise iarăşi iarna
cine mai aşteaptă iarna în martie uită-te la ceas, e prea târziu să ningă
ploile şi-au zidit deja oceanele în jurul tău iar eu

II. eu
n-am construit niciun pod peste nori & nici valurile n-au umplut ibricul
întunericul a înghiţit deja ultimul filament din coada licuriciului şi-acum
se-ascunde pe fundul cănii
ce mi-a mai rămas din lumină e doar o pată sub cearşaf
ce-a mai rămas din umbră?, n-am rămas decât noi

III. noi
avem atâtea lumi de netezit pe roata olarului
oare de câte ori am stins lumina fără să aprindem noaptea
oare câte nopţi am pierdut fără să tragem de mânecă luna
oare câte nopţi s-au strâns în cârca lunii aşteptând

Niciun comentariu: